Оргкомитет 3-го Международного ПЛАС-Форума «Online & Offline Retail 2016» объявляет о начале подготовки к мероприятию
4-5 апреля 2016 г. в Москве журналы «Retail &Loyalty» и «ПЛАС» проводят 3-й Международный ПЛАС-Форум «Online & Offline Retail 2016», посвященный анализу перспектив развития индустрии ритейла и e - commerce в России, странах ближнего и дальнего зарубежья.
С темами ПЛАС-Форумаболее подробно можно ознакомиться здесь .
В ПЛАС-Форуме 2016примут участие :
- ТОП - менеджерыторговыхсетей food, non-food, DIY, fashion, HoReCa, e-Commerce;
- ведущие эксперты в области онлайн и офлайн-ритейла;
- представители авиакомпаний, страховых компаний, АЗК, туроператоров;
- компании — поставщики сервисов и решений;
- представители регуляторов рынка и иных структур.
Участники ПЛАС-Форума 2015: X5 Retail Group, O'Key, «Магнит», Metro C&C, BurgerKing, РОСИНТЕР, «Л'Этуаль», ИЛЬ ДЕ БОТЭ, Adidas, Hoff, Zara, Bershka, Mercury, Rendez-vous, GUM, PaoloConte, «Тануки», «Спортмастер», «Эльдорадо», «M.Видео», O'STIN, Fashioncontinent, TJ Collection, Ecco RUS, Снежная Королева, Puma, Адамас, Zenden, «Кораблик», «Седьмой Континент», «Лента», Lamoda, Enter, SELA, SUNLIGHT brilliant, Mascotte, Re:Store, Wikimart, TOM FARR, Globus, «Виктория», HELIOPARK, «Славянка» и другие.
Оргкомитет ПЛАС-Форума приглашает представителей индустрии ритейла поделиться опытом успешных проектов по актуальным для рынка темам в рамках работы конференции, networking и круглых столов.
Не упускайте возможность презентовать продукты, решения и сервисы вашей компании более, чем 1 000 участникам – владельцам, топ-менеджерам и сотрудникам торговых сетей, food , non - food , DIY , fashion , HoReCa , e - Commerce и др .
Подробнее на PLUS-forum.com .
Следите за нашими новостями на информационном портале Retail- L oyalty.org Присоединяйтесь к числу друзей Twitter , Facebook и YouTube
Так же ,обновления ПЛАС-Форума по основному хештегу #? oor2016 .
|
The Steering Committee of the 3 rd International PLUS-Forum “Online & Offline Retail 2016” to announce starting the organizational work to prepare for the event
On 4-5 April 2016, Retail & Loyalty and PLUS journals will held the 3 rd International PLUS-Forum “Online & Offline Retail 2016” in Moscow. The event is dedicated to the analysis of the prospects for retail and e-commerce development in Russia, CIS and other countries.
The PLUS-Forum topics can be found here .
Among the participants of the PLUS-Forum 2016 are the following:
- top managers of food, non-food, DIY retail chains, fashion industry, HoReCa and e-commerce operators,
- leading experts in online and offline retail;
- representatives of airlines, insurance companies, filling stations, tour operators;
- providers of services and solutions;
- representatives of market regulators and other structures.
The participants of PLUS-Forum 2015 include: X5 Retail Group, O'Key, Magnit, Metro C & C, Burger King, ROSINTER, L'Etoile, ILE DE BEAUTE, Adidas, Hoff, Zara, Bershka, Mercury, Rendez-vous, GUM, Paolo Conte, Tanuki, Sportmaster, Eldorado, M.Video, O'STIN, Fashion continent, TJ Collection, Ecco RUS, SnezhnayaKoroleva, Puma, Adamas, Zenden, Korablik, The Seventh Continent, Lenta, Lamoda, Enter, SELA, SUNLIGHT brilliant, Mascotte, Re:Store, Wikimart, TOM FARR, Globus, Victoria, HELIOPARK,Slavyankaand others.
PLUS-Forum Steering Committee invites representatives of the retail industry to share the successstories of their market-relevant projects at the conference, during networking and round tables.
Do not miss the opportunity to present products, solutions and services of your company to over 1000 participants who are owners, executives and employees of retail chains, operators of food, non-food, DIY, fashion, HoReCa, e-Commerce and other businesses.
Read more on PLUS-forum.com .
Moreon PLUS-forum.com .
Follow uson the information portalRetail-Loyalty.org
Jointhe number offriends Twitter , Facebook and YouTube
PLUS- Forum on the mainhashtag
#? oor2016 . |